onsdag 26 mars 2014

Mössor i nya tyger!

Haha, det här med att lägga upp inlägg och bilder är jag inte så bra på som ni märkt, ska verkligen försöka bättra mig på detta! Men det innebär inte att symaskinen inte går varm, för det gör den. Och så mycket roligare det är nu med min nya overlockmaskin, tack mamma och pappa för en superuppskattad present!

Vintermössorna är förhoppningsvis snart, om inte redan, undanstoppade men en tunn mössa kan vara skönt att kunna ta på sig ett tag till! Mina barn använder dom även på somrarna ibland på blåsiga dagar, eller när vi är ute på havet och åker båt och det går undan i fartvinden. Jag har en mängd tyger att välja bland, kika till höger på sidan under rubriken tyger. Nån gång ska jag försöka få till en bättre överblick så att man slipper och skrolla så mycket...


Här kommer lite bilder på mössor i de nyaste tygerna!

 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar